annalinneasvensson

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Linnea Svensson - 10 februari 2012 21:55

Hallå där kött o blåbär? :3

Jag heter Lisa o är neas syster, bry?

Aja hoppas ni gillar min fina låt eller?♥

puss på er så barn...

Snart ska alla vi se på film.

,Matt o Andrey ville se gubbporr men efter som att vi är "tjejer" så ska Nea o jag se på POWERPUFFPINGLORNA!! :D<3

KINA PUFF IN MY ♥

FETT O ÄTIKET SÅ LEVER NI LÄNGRE!

Lite bilder på mej, jao..      

Jag tycker att jag är jätte fin? :)

OBS: Jag är nt handikapp?


KRAM O PUG! /lisa din kooorv.♥





Av Linnea Svensson - 10 februari 2012 08:37

...Kunna flyga, äta tacos, byta klass, kunna säga vad jag tycker om allt och alla, sova, bli frisk, få ny mascara, åka till gunnorp, fly från prov o ha dig tbx♥ Nä föresten, det sista skulle häldre pussa en duva än att bli vän med dig igen!

Av Linnea Svensson - 10 februari 2012 08:15

Ska dra till skolan snart! Sminkade mig endå lite för jag hade så tråkigt. Sitter hyär o lyssnar på musik som man typ lyssnade på i sommras tex:

  • Mr. Saxobeat- Alexandra Stan
  • Sun is up- Inna
  • Rabiosa- Pitbull o Shakira
  • Bumpy ride- Mohombi

O massa såndär musik. För sommaren 11 va nog den bästa sommaren i mitt liv! Vi åkte till gotland i några dagar o hade hur trevligt som hälst, vi bodde på en ö i skärgården en vecka o bara badade o chilla. Direkt efter det så drog jag till gunnorp o fick min drömhäst TomLee på ridlägret, vi gick för första gången runt en tävlingsbana o om till omhoppning, annars brukar han vägra ut oss :D Jaha ska jag dra till skolan nu då? Nej jag väntar nog ett tag ;)

Men jag orkar iaf nt blogga mer. Så herrå!

 

Mmm visst blir man lite sugen va... :D


Av Linnea Svensson - 10 februari 2012 07:34

Gomorgon darlings! Vaknade alldreles nyss och åt min frukost. En riskaka och juice om någon bryr sig? Jag börjar 10.40 men jag tror jag går till skolan tidigare för att plugga.

Dagens roligaste hitills va nog det här:

Pappa- Ska du ha flingor

Jag- Nej

Pappa- då ställer jag in dom då

*Pappa tar tag i mjölken o ställer den i skafferiet.* Haha höll på att garva ihjäl för en stund.

  

Vet nt om jag orkar sminka mig idag. Har på mig min tjocka mysiga gunnorp tröja idag :D För jag orkar nt ta på mig något annat. Jag vill vara soft ;) Bjuder på en osminkad o ofixad bild då.

Dåligt ljus jag vet...


Inget känns sådär kul som det kändes förut. Det finns ju iaf en solklar förklaring.

  

Haha ni lyste upp min dag :D

Ska gå o bortsta tänderna nu då... Bloggar kanske från mobilen i skolan, det vart ju ganska mkt med det igår ja :) Ses!

/Linnea

Presentation


Hej jag heter Linnea och är 13 år. Tack frö att ni följer bloggen! Kommentera gärna :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards