annalinneasvensson

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Linnea Svensson - 8 februari 2012 22:26

Hello my friends! Jag ligger i mitt 30 gradiga rum o läser till geografiprovet. Usch o fy på det. Det är typ storm ute eller nåt. Det blåser iaf sjukt mycket. Jag har kommit på att jag har 3 mål jag vill fixa/göra eller va man säger tilm sportlovet just nujust nu:1. Plugga bättre- har e i alla ämnen dags att ändra på det? Pluggar typ aldr/g får alltid godkänt endå o.o2. Gå ner- seriöst e ass tjock nu (överdrift menmen...)så nu sattsar jag på att äta 2 gånger om dagen o ska jag äta något imellan ska det vara nyttiga grejer, typ frukt o sånt! 3.Börja träna igen- höll igång för ett par veckor sen men sen hade jag nt tid så jag typ glömde bort det men nu ska ja börja träna annat än bara yoga då! Mmm det var dom. Visste ni att man köper flest kondomer i maj- juni? Haha läste det i en såndära nörd app med 8000 olika fakta o då kom den fram ;). Ska fortsätta läsa på nu då... Gonatt:)<3

Av Linnea Svensson - 8 februari 2012 21:02

Förlåt för mitt förra inlägg... behövde bara skriva av mig. Min ilska har nu runnit över o nu vill jag gråta igen... Har inget mer att säga... Bloggar nog lite i natt för ska duscha nu.

 

Bild från i måndags med emma, en vän som nt sviker


Av Linnea Svensson - 8 februari 2012 20:29

Vi sa att vi skulle vara bästisar föralltid. BVFA. Idag sa du inget ord till mig. Inte ett enda. Att man kan vara så sjukt taskig, att man bara lämnar sin bästa vän för en ny. Få får mig börja gråta. De säger att jag har en sån där fuck you attityd. Men du fick mig störttjuta så fort jag kom in på mitt rum. Hur kunde du?!

I 9 år har vi varit bästa vänner. Idag tog det slut. Jag ångrar inget. För vi har haft det så kul. I 9 år. en varför va du tvungen att ändra på dig för att din nya vän skulle tycka mer om dig?

Igentligen har du varit ganska taskig mot mig i 9 år. Flera gånger har jag velat göra "slut" och grabba tag i andras händer. Men jag har nt gjort det. Trodde då att det skulle bli bättre och att det skulle alltid va vi. Men jag hade visst fel. Så in i helvete. Men nu tänker jag inte gå tillbaka. Pussar en duva heller.Glömer dig aldrig. Glömmer aldrig hur du svek mig!


April 2000- Januari 2012 </3


 

Vill nt nämna ditt namn, sry!


Ville bara skriva av mig lite. PussPuss<<3



Presentation


Hej jag heter Linnea och är 13 år. Tack frö att ni följer bloggen! Kommentera gärna :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards