annalinneasvensson

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Linnea Svensson - 11 februari 2012 23:11

Först: Emelie va du tvungen att lära lisa låsasrapa!?Andra: Den pinsamaste videobloggen i världen (än så länge) kommer till bloggen imorgon!Har spelat just dance nu i en timma, slog mitt recprd om ni undrar ;)Aitter nu o läser lite ur frida. Trevligt värre.Det har faktidt varit en sjön dag eftersom jag nt gjort något speciellt...Herrå honeys<3

Av Linnea Svensson - 11 februari 2012 20:24

Hej hej orkar nt skriva så mkt nu men jag låter bilderna berätta om min dag :) :

 

Vene va lisa gör... på väg til cg...

 

Söta vi e då :D<3

 

Tunneldans ;D

    

Hive five hästen ;D


Istället för video blogg så får ni en lite video, jag ska föreställa en fet tant som fick rycket haha lisa ska typ vara en strippa elr något...

Gonatt bejbs :D
 

Av Linnea Svensson - 11 februari 2012 14:43

Tjenare! Idag har jag mest bara slappat o spelat just dance med syrran. Snart drar hon och jag till cg för vi har inget att göra. Kan inte va med emma idag o det suger värkligen... :c

Saknar min lilla gulleplutt Scrollan såhääär mkt :c Hur ska jag överleva 2 dagar till utan min lilla vove?

Har inget specielt att skriva om. Skriver mer ikväll då det kanske har hänt saker... <3

Dagens outfit:

Sådär hoppas ni e nöjda:)




Förlåt föresten till dom awsume 2 inläggen från igår, vi hade bara så tråkigt :) Herrå!



Presentation


Hej jag heter Linnea och är 13 år. Tack frö att ni följer bloggen! Kommentera gärna :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards