annalinneasvensson

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Linnea Svensson - 12 februari 2012 19:53

Sen behöver ja bara stå ut i en vecka till, sen är det lov! Tjoho! Sen går jag två veckor i skolan o sen drar jag till Sälen :D! Som jag väntat! Har typ redan bestämt allt jag ska ha med mig o gjort en skidåknings spellista med musik på mobilen asså har väntat sen i sommras!

Imorgon har jag bloggat på den här bloggen en vecka! Har ökat mina unika besökare till dubbelt så mkt TJOHO!


Ser på Kontoret o det är en STOR besvikelse! Inte alls så kul som jag räknat med. Det ända som va kul det va det feta killen vid datorn... haha :)


Lyssnar på lite musik jag hittade på en gammal lista på youtube! Jag menar omg Inna ge mig ditt utseende!

Ska dra o se klart på kontoret nu då. Skrivcer kanske mer ikväll om ni har tur :) Har gjort en header till min bebis agnes blogg, va tycks?

 

Färgerna vart lite fel, men shit da same :*

Herrå bejbis! /Linnea

Av Linnea Svensson - 12 februari 2012 19:35

Kollade lite på ginas sida o hittade dom här snyggingarna :D

           

Mamma jag vet att du läser min blogg snäälllaaa ♥ Du vet att jag älskar dig så hääärrr mkt o eftersom jag aldrig har råd med kläder.... :) Tänk va snygg jag skulle va i dom :D


Laddar upp ett normalt (om man kan säga så) inlägg senare om dagen! Kisses/ Linnea

hej

Av Linnea Svensson - 12 februari 2012 10:33

Gomorgon bejbs! Idag så ska vi åka till farafar. Så jag måste dra nu. Bloggar mer sen. Hinner nt just nu! Ses!

´Pussar till er♥

Presentation


Hej jag heter Linnea och är 13 år. Tack frö att ni följer bloggen! Kommentera gärna :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards