annalinneasvensson

Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Idag hände det som vi sa aldrig skulle hända...

Av Linnea Svensson - 8 februari 2012 20:29

Vi sa att vi skulle vara bästisar föralltid. BVFA. Idag sa du inget ord till mig. Inte ett enda. Att man kan vara så sjukt taskig, att man bara lämnar sin bästa vän för en ny. Få får mig börja gråta. De säger att jag har en sån där fuck you attityd. Men du fick mig störttjuta så fort jag kom in på mitt rum. Hur kunde du?!

I 9 år har vi varit bästa vänner. Idag tog det slut. Jag ångrar inget. För vi har haft det så kul. I 9 år. en varför va du tvungen att ändra på dig för att din nya vän skulle tycka mer om dig?

Igentligen har du varit ganska taskig mot mig i 9 år. Flera gånger har jag velat göra "slut" och grabba tag i andras händer. Men jag har nt gjort det. Trodde då att det skulle bli bättre och att det skulle alltid va vi. Men jag hade visst fel. Så in i helvete. Men nu tänker jag inte gå tillbaka. Pussar en duva heller.Glömer dig aldrig. Glömmer aldrig hur du svek mig!


April 2000- Januari 2012 </3


 

Vill nt nämna ditt namn, sry!


Ville bara skriva av mig lite. PussPuss<<3



 
 
Ingen bild

Johanna

8 februari 2012 21:08

Din före detta vän verkar vara dum i huvudet. Men tyvärr händer det, speciellt i den åldern. Man byter vänner titt som tätt, lämnar sina gamla vänner för nya. Det hände mig också, och jag var ledsen väldigt länge. Sedan blir man äldre, man hittar nya vänner som man värdesätter mer. Man får vara ledsen, det är inget fel, och jag förstår att du är det! Men jag kan lova dig, till 100% att du hittar en vän (eller flera) som kommer att behandla dig med den kärlek och respekt som du förtjänar. Kämpa på!

Linnea Svensson

8 februari 2012 22:14

Tack så mkt! Du är jättegullig som vill hjälpa mig:*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Svensson - 15 februari 2012 21:25

Min favortit häst... jag kommer alltid att älska dig, vart du än befinner dig hoppas jag att du har det lika bra som du hade på gunnorp♥ /Linnea ...

Av Linnea Svensson - 13 februari 2012 20:43

Känslan sopm uppstår när en vilt främmande 98:a frångar om min msn och skype? Haha wtf?   Ser på familjen annorlunda med mamsen. Mysigt!   hade igentligen inget att säga, hah ahde bara tråkigt :* Sexi polle ;)   Herrå bejbs :*    ...

Av Linnea Svensson - 13 februari 2012 20:30


Hur mmkt har förendrats?   Tycker fan jag va sötare i sommras x'D Btw; älskar tröjan, undrar om den passar fortfarande....   ...

Av Linnea Svensson - 13 februari 2012 20:02


Kommer tyvärr inte kunna njuta av den. Typiskt att Arrac gick bort dagen innan... Anyway... Idag har jag gått i skolan, suprize suprize ;) Nä men emma o jag drog till vårdcentralen för att scanna en sak haha men taskigt värre, filmen gick nt att ...

Av Linnea Svensson - 13 februari 2012 19:32


Arrac, va ska man säga? Vi kännde nt varandra så bra. Jag har ridigt dig 3 gånger, den första så slängde du ner mig i skiten. Vi skulle hoppat o du gör din Arrac vägring. Haha det va rätt komiskt. Såg säkert sjukt kul ut ;) Anyway, darrling prinsen...

Presentation


Hej jag heter Linnea och är 13 år. Tack frö att ni följer bloggen! Kommentera gärna :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards